Ultraljud

Igår var vi på ultraljud och såg våran nya familjemedlem, att man kan bli så kär i någon man aldrig träffat (hmm..) eller träffar hela dagarna utan att se?! Aldrig har 20 minuter gått så fort, hade kunnat legat där hela dagen och bara tittat på våran Pyttis ;-)

Pyttis

På kvällen besökte vi mamma och pappa då passade jag på att skanna in bilderna så jag kunde skicka till blivande farmor, faster och gudmor de måste ju få se underverket de också. Blivande farmor skickade mail tillbaka där hon skrev att tåren kom i ögat då hon såg bilden och det gjorde den nästan när jag i morse tittade på bilderna på kylskåpsdörren.

En kompis från när jag gick på mellan- och högstadiet ringde igår efter att hon hört att både jag och en kompis ska ha barn och berättade att även hon ska ha barn i börja av året. Känner ett helt gäng nu som ska ha barn i slutet av detta år och början av nästa. Kommer ihåg när vi var ca 15 år och pratade om när vi skulle få barn och vem av oss som skulle få först osv. Tänk nu ska vi ha samtidigt tre av oss och en fjärde ska bli stolt gudmor ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback