God Jul!

En mysig, lugn och härlig julhelg har det varit, har verkligen varit skönt att få umgås med nära och kära få ta det lungt och inte tänka på något (nästan).

Fått massor med julklappar, alla var bra och jag blev mycket glad över allt fint jag/vi fått, men gladast blev jag över en tavla som min syster gjort utifrån ett kort hon tagit på mig, ni ser den här på bilden är den inte underbar?!

Julklappar 2006

Julafton firade jag med mamma, pappa, Anna-Mia, farmor, farbror och min morbror. Vid 19 tiden kom även Tomas och gjorde oss sällskap fyra timmar senare kom även Johan. Vi åt massor med mat, julmat är inte någon större favorit hos mig men det går ju tydligen ner för urk jag känne rmig fortfarande ful med skinka, knäck och julmust ;-)

På juldagen var vi till Rolf, Anita och Nina på lunch, ännu mer julmat i magen... hoppas Pyttis tycker det ät gott annar har h*n haft en jobbig helg :-) Fika hos Tomas farmor där vi träffade hans fastrar, farbröder och kusiner med respektive.

Idag har jag tagit en lugn morgon sååå skönt medan Tomas varit ut till birsta och köpt 10 cd skivor .. man kan ju undra om man verkligen behöver 10 till när man har typ flera 100 redan som man inte hinner lyssna på??? är tur vi är olika och har olika intressen här i världen annars skulle allt bli bra trist. Har även varit på bio idag med både mina föräldrar, Tomas föräldrar, min farbror och farmor. Pizza till middag här hemma efter bion så förutom att jag har en stormage redan är den nu ännu större av julmat, pizza och godis.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tavlan ser jättefin ut!

2006-12-27 @ 06:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback