Bebis!!

I fredags var jag ute och åt tillsammans med tjejerna i min tjejgrupp, vi är åtta tjejer som har på olika sätt haft/har svårt att bli med barn. Nu i fredags hade en av tjejerna fått förhinder, en liten tjej :-) Är första bebisen i gruppen, nästa bebis som ska komma ut är Pyttis så nu börjar det verkligen kännas på riktigt.. Idag går vi in i vecka 32 och det är 63 dagar kvar.

Faster Nina är hemma i helgen, var med henne och syster på stan igår. Vart en del shopping i nya gallerian in: och på Zara. Jag köpte en klänning, har ni fyra olika att välja på inför julbord, julfester, juklafton och nyårsafton, alla är i sådan form att jag kommer att kunna ha dem även när Pyttis kommit ut till oss. Efter en hel dag på stan var jag hem till S och hälsade på en liten sväng, är så häftigt att vi ska få bebis nästan samtidigt :-)

Har nu handlat:
Skötbord
Vagn
Bilbarnstol
Kläder till första tiden
Filt
Tror att det är det mest nödvändiga i början..(?)

Ska montera upp skötbordet idag, för nu ligger de "Pyttis grejer" överallt så byrån och hyllorna till skötbordet skulle passa perfekt att fylla med dem ;-)

Tomas jobbar med fotbollen hela helgen, trist... Ska se vad jag ska hitta på idag, funderar på att åka ut till birsta och köpa ett album att börja sätta in lite kort i. Har en del magbilder, ultraljudsbilderna och korten som Anna-Mia knäppte förra helgen som jag vill ha i början av Pyttis första fotoalbum.


Kommentarer
Postat av: Helena

V 32! Vad fort det går. =) Såå spännande!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback