Dax för vagn

Igår var vi på Barnens hus och tittade på barnvagnarna en sista gång, nästa gång vi åker ut ska vi beställa. Det kommer att kosta ca 5500:- för en BRIO Happy sittvagn plus 2000:- för en Voksipåse. Kunde dock inte bestämma oss för vilken färg vi skulle ta på vagnen, har varit säker på brun sedan vi såg 2007:orna första gången men nu hade det fått in en röd som var super snygg.. Ska tänka tills på söndag sedan måste vi beställa så vi ska vara säkra att vi har vagnen i tid.

Var även på IKEA och köpte skötbord igår, nu har vi ett skötbord som står och väntar på att bli uppackat. Blir nog först om några veckor det kommer upp, men var rädd att det skulle ta slut och inte finnas när vi behöver det så vi köpte det. Kring jul är det mycket folk ute på IKEA så det är skönt att ha allt köpt därifrån innan folkrusningen börjar :-)

Idag börjar jag först 11, skönt att få ta det lungt på morgonen. Det är konstigt när jag börjar sent är jag alltid lite sen till jobbet men när jag börjar tidigt då är jag där minst tio minuter innan jag börjar. Nä nu ska jag lägga mig i ett bad och mysa lite innan jag gör mig iordning.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul med vagn och skötbord! Jag gick igenom de käder vi fått, köpt och lånat härom dan, det var mer än jag trodde :-)

Nästa vecka är det ju vi ska äta på Saffran såg jag. Är det du som ska boka bord? Ska försöka påminna dig nästa vecka.

Ha en trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback