Fotografering

Idag har min syster varit här och fotat oss, blev ca 400 kort av dem vart MAX en fjärde del bra är konstigt vad man kan göra fula miner när en kamera kommer fram :-) Är en roligt minne att ha kvar när Pyttis kommit ut och magen är i lite mindra fomat (hoppas jag). Här är några kort som jag blev nöjd över:



Foto: Anna-Maria Nylander

Nu ska vi hem till mamma och pappa, har en farsdags present till pappa jag tror han ska uppskatta. Tre chokladkakor med olika sprit smaker på, jag hoppas den är god för den var dyr ...
Nästa år blir det farsdags firande även här hemma :-)

Kommentarer
Postat av: johanna

Vad roligt att ni tog tag i fotandet! Bilderna ser ju fina ut också. Jättekul att ha kvar! Jag vill också... :-)

Postat av: Helena

JÄTTEfina bilder!!! =)

2006-11-13 @ 11:04:19
URL: http://emblasmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback