Mera snö!

Det snöar utanför mitt fönster, härligt med vinter! Man blir genast på bättre humör när det kommer snö och blir lite ljusare ute av snön. Vart lite rädd igår att det skulle smälta bort när det blev plus grader men imorse när jag tittade ut så var allt vitt och fint :-)

Det puffar på som bara den inne i magen, vaknade imorse och hoppade till trodde att någon gick på min mage men insåg att det var någon som "gick" inne i min mage. Oj just ja jag är ju med barn ;-) Är verkligen svårt att förstå att det är ett litet barn där inne, ett barn som ska komma ut snart och som vi har ansvar för i många år framöver.... *hjälp*

Nä ska ta och fixa iordning mig för att åka till fyndlagret och se om jag hittar något billigt bord eller dyl som har ben med hjul på. Har tänkt att jag ska göra ben med hjul på till korgen som Pyttis ska sova i och finns det något billigt bord där man kan såga av benen vore det ju perfekt. Kanske måste övertala T. att vi även ska ta en tur på stan innan vi måste hem och fixa lite inför kvällen. Ska få besök ikväll av två kompisar och deras killar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback