Sov LÄNGE

Igår var vi på bio, såg nya Bond filmen var helt okej men kanske lite lång de borde införa kisspauser på filmer som är över 2 timmar :-)

Var duktig och bakade lussebullar igår, är sååå gott, har i mandelmassa i dem vilket gör att de blir extra goda. Åt två till frukost i morde, en till mig och en till Pyttis ;-) alltså jag åt gröt och macka också.

Är så otroligt trött, vet inte vad det är med mig känns som jag skulle kunna sova några dygn, även fast Pyttis är igång mycket på nätterna brukar jag orka röra mig på dagarna men idag känns det helt stopp. Tänk lite på detta med sovmönster, de säger att bebisarna har ungefär samma sovmönster i början som de haft i magen på slutet vilket innebär att jag kommer att få vara vaken större delarna av nätterna från början... Härligt härligt ;-)

Var till barnmorskan nu i veckan, allt såg bra ut och huvudet var snart helt fixerat. Är skönt att höra att huvudet är där det ska så Pyttis hittar ut till oss utan alltför mycket krångel :-) Hjärtat slog fint och låg även denna gång på 140 slag, har legat på 140 nu alla gånger utom en då det var uppe på 150.

Nä nu ska jag äta lite lunch och se om jag hittar någon film att titta på, orkar inte göra något idag är för trött.. Puss å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback