SNÖ

När jag satt mig i bilen för att åka till jobbet klockan 6 fanns det ingen snö ute, jag komme rin på jobbet tar ner lite stolar och fixar lite när jag tittar ut nästa gång är det snö överallt och det verkar inte vilja sluta snöa. Jag måste ta mig ut till handelshuset och se om jag hittar några billiga överdagsbyxor för mina går inte att stänga över magen och utan går det inte att vara när man är ute med ett gäng sexåringar.

Idag ska vi försöka ta oss ut till IKEA och köpa de sista grejerna till hallen och även se om vi ska beställa barnvagnen ute på barnens hus för det börjar väl bli dax att ta tag i det nu om vi ska ha en vagn i Januari.

Låg igår kväll och funderade på vad som måste göras innan Pytteliten kommer ut till oss och det skulle kännas skönt om det mesta vara klart innan jul så att man då kan ta det lungt och bara ha det mysigt med Tomas, familjen och vännerna

Att göra innan jul:
- Köra bort soffan och byrån till Skedvik för att få plats med ett skötbord och en liten säng till Pyttis.
- Fixa korgen som Pyttis ska sova i.
- Köpa vagn och skötbord.
- Sy en amningskudde.
- Tvätta alla små kläder, lakan och filtar.
- Köpa en ny kamera.


Kommentarer
Postat av: Helena

Ja, det är mycket att pyssla med inför bebisankomst. Men det är mysigt oxå!

Här har det oxå snöat under natten, men regnat hela dan... Världens slaskväder! USCH!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback