Äntligen fredag!

Veckan har gått fort och ååå så skönt att det är fredag, plus i kanten för att jag hade en tidig fredag på jobbet! Dagen har varit bra på jobbet hunnit med att fixa lite små grejer inför nästa vecka, så man slipper tänka på det över helgen. Nu är det bara ett par gardiner jag ska sy för att hänga upp på jobbet men det borde jag hinna fixa nu innan jag ska in till stan.

Igår kväll blev det film, marie kex, naturgodis och sushi. Åt sushi för första gången sen jag blev gravid, varit lite skraj att det ska vara bakterier i fisken eller räkorna. Provade i går vegetarisksushi vilket var riktigt gott. Lär bli en del vegetarisksushi framöver då jag upptäckte att den var lika god som den jag annars bruka äta. Skulle kunna äta det ikväll igen men Toma slär vara lite mer svår övertalad i den frågan.. ;-)

Ska träffa Johanna på stan nu på eftermiddagen för att ta en fika och gå och shoppa lite kläder som passar över magen, våra magar fixar inte de vanliga byxorna längre. Perfekt att få lite sällskap, smakråd och att få prata magar och bebisar över en fika.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback