Måndag igen...

Har haft en toppen helg med fin väder! I fredags var vi först och tittade på färgproverna till barnvagnen och beslutade oss för den bruna Brio Happy, sedan var vi en sväng på ikanohuset. Jag köpte två nya BH:ar eftersom brösten börjar ta för stor plats ;-) Köpte även Marit Bergman och Lisa Miskovskys nya skivor, båda är super bra. Efter shoppingen blev det sushi som vi tog med hem till mamma, var såklart helt underbart gott.

På lördagen var jag och mamma på mat- och kulturmarknad på norra berget, var mysigt. Det var grejer och mat från olika delar av världen. Sedan blev det fotboll, fast vi såg bara andra halvlek då jag anser att en hel fotbollsmatch är på tok för lång för att jag ska orka sitta stilla.. Efter matchen åkte vi hem till Tomas föräldrar och plockade äpplen för att göra äppelmos, då fick vi även lite paj till middag. Bion vi skulle varit på, på fredag kväll blev på lördagen istället. Vi såg Offside, den var rolig och bra.

Söndagen fortsatte med samma fina väder så efter att ha gjort ett kok med äppelmos gick vi en promenad till val lokalen för att rösta. Sedan köpte vi glass och åkte sedan ut till farmor och hälsade på med några munkar och godis. Vi satt ute i sommar värmen och myste :-)

Jaha, nu är det ju tyvärr måndag och jag måste väl åka till jobbet fast det skulle vara skönt att vara ledig en dag till, ja eller kanske två ;-)

Kommentarer
Postat av: systern

du måste ju sätta ut fler bilder på pyttis (magen) för nu har han ju blivit mycket större :) hihi

2006-09-19 @ 15:08:35
Postat av: Mimmpan

Är det min mage eller Pyttis som är "han"? ;-)

Postat av: Nina

Ja jag vill också se magen!! :-)

2006-09-23 @ 22:56:18
Postat av: systern

det är pyttis tror jag :)

2006-09-25 @ 11:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback