SPA

Efter en stressig vecka var det helt underbart att åka på spa och få njuta! Vi började vårat besök med ett pass pilates, vilket var intressant och säkert en bra träningsform men jag tror inte det är något jag kommer att fortsätta med. Resten av eftermiddagen njöt vi i de olika bassängerna och i ångbastun, var skönt för vi var nästa ensamma på hela anläggningen så man kunde prata och skvallra hur mycket man ville medan vi njöt i värmen (och kylan). Man borde verkligen gå och göra saker för sig själv oftare, känner sig ju som en ny människa när man fått slappnat av en hel eftermiddag.

När jag kom hem hittade jag en mycket trött sambo i soffan och eftersom vi såklart inte orkade laga någon middag så åkte vi till MAX och åt vilket var super gott och såklart väldigt nyttigt! :-)

Nu i helgen ska vi på villa mässa, ska bli intressant jag hoppas vi kan få lite tips inför vårat framtida hus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback