Vagn

Faster och moster ni ska snart få se en bild snart på hur fin magen är ;-) , tyvärr tog batteriet i kameran slut när jag skulle knäppa kort på magen idag men jag lovar att fixa ett innan fredag.

Jag fick idag veta att jag får vara kvar på mitt jobb året ut på 75% vilket känns super skönt, så nu i veckan ska vi skriva papper på tre månader för mer än så kan hon inte lova. Tre månadre är ju perfekt för mig för jag har inte tänkt jobba något i januari utan bara ta hand om mig själv fram till Pyttis kommer.

Fick en vagn av min kära mor och far, den är av modell äldre kanske inte precis vad jag tänkt mig men den funkar tills vi köpt den vi vill ha. Nu kan vi vänta och hoppas att det blir något bra erbjudande på vagnen vi vill ha och beställa den då istället utan att känna stress att vi måste ha den innan Pyttis kommer. Vagnen kostade 75:- vilket den helt klart är värd, ska även fixa ett foto på den när kameran är i form igen.

Igår var vi på villa mässan, vilket inte var värt 80:- hmm vi hade hoppats få lite tips inför hus bygget men gick mest runt och åt godis. Pratade med en husförsäljare av smålandsvillan så nu i veckan ska vi åka och titta på ett visningshus de har ute på Alnö. På kvällen fixade vi i våran klädkammare, köpte nya hyllor och lådor på IKEA för 1600:-, suck vad dyrt allt är men det blev faktiskt bra nu råder inte ett totalt kaos när inne.

Nu är det dax för middag som min kära sambo lagat, tjockpannkaka med lingonsylt *mums*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback