Sol igen?

Fint väder igen? ser nästan ut som det :-) Har kännt mig trött i kroppen i natt hoppas verkligen inte jag är på gång att bli förkyld.. Hua jobbigt att vara en rolig aktiv mamma som leker med sin son när man är sjuk, går liksom inte att bara lägga sig under täcket och ligga där hela dagen. Han behöver ju mat, byta blöja och leka även om jag skulle vara sjuk.. jaja nu tänker jag ju dock inte bli sjuk så det är lungt ;-)

Vårat senaste objekt på husfronten känns väldigt intressant och vi har nästan börjat inreda, nu gäller det ju alltså att vi få det under våran max gräns så vi också får flytta in där. Har även kommit ut två andra hus som känns intressanta, kanske kanske kommer vi verkligen att ha flyttat innan det blir höst *hoppas*

Idag ska jag baka muffins eftersom jag somnade igår när jag skulle gör dem ;-) sedan är det yoga och i kväll ska jag till Ylva och får träffa Signe för första gången. Johanna och Axel ska hämta upp oss vid 17.45.. hmm måste fixa något mat att ta med mig även.

Frukost dax... hmm ja eller lunch kanske det heter vid den här tiden?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback