Ajaj

Trött trött trött skulle helst ha sovit till mitt på dagen, men nej enj här är det inte jag som tar det beslutet längre utan vid 8 klev vi upp ur sängen efter att legat och busat, myst och läst tidiningen.

Nu är det krypa så fort man bara kan runt i hela lägenheten och ta i allt som mamma säger ajaj till som gäller, att sitta på mattan och leka med alla sina fina leksaker är inte intressant i mer än jag typ 30 sekunder.

Roligast just nu:
* Krypa
* Hoppa
* Leka tittut
* Klättra på allt som det går att klättra på
* Titta på Skorpan

image244

Här hoppar Ebbe med min farmor i söndags :-)

Kommentarer
Postat av: Elin

jadu det är inge vidare roligt. Men det blir väl bra när allt är klart!?:) hehe

2007-08-21 @ 16:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback