Angel fire

Har varit och tittat på sovsäckar idag, fick pengar i födelsedagspresent till en ny sovsäck eftersom jag fryser i den jag har nu. Hittade en jag ska köpa men eftersom den inte var på rea så går jag in och köper den när jag har med de pengar jag fick, den var lite dyrare än jag hade tänkt mig men ååå så skön :-) Är i märket Marmot och heter Angel fire, längtar efter att få sova i den :-) Fick provligga i den inne på affären, mysigt att ligga dä rpå golvet när alla kunder sprang förbi och drog i rea grejorna ;-)



Letat vagn att ha med till tallinn ha varit dagen uppdrag, efter att ha tittat på fyndlagret, kollat med mamma om någon av hennes arbnetskamrater hade en, varit på babyproffsen fick vi veta att de hyr ut vagnar på en barnvagnsaffär inne i stan så jag ringde och ja det fanns en vi fick hyra. Skönt att vi slapp köpa en ny när vi har tänkt vänta med det till våren då vi har lite plats brist och Ebbe slipper åka bärsele under resan.

Vi har beslutat att ta tag i detta med sovningen ordentligt nu, har haft många jobbiga nätter men nu är det RUTINER som gäller och vi ska försöka jobba med att vi ska slippa kliva upp tre gånger varje natt för att amning. Har köpt välling i dag och hoppas att det ska göra att han är mättare i magen när han går och lägger sig och då klarar sig till morgonen.

Somnade starx innan 19 idag, hoppas nu har ska sova fram till efter 3 och då få ett nattmål (om han vaknar) och sedan sova till T kliver upp vid 6 tiden, amma, kliva upp och äta en macka när T äter frukost sedan sova en lite stund till när T gå rtill jobbet och kliva upp 8 med mig .. ja man kan ju alltid önska och hoppas :-)

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja vi har haft en mysig kväll =) Och visst är det så att det är skönt att ha sina kära nära!!! För även om jag inte alltid är överens med mamma och kan tycka att hon ibland lägger sig i för mycket, så skulle jag inte vilja bo längre ifrån dem. All den hjälp och stöd som jag och min syster har fått och får av våra kära föräldrar, vet jag inte hur jag skulle klara mig utan. De är ju ovärderliga och dem som så klart är en allra allra närmast. De är ju dom som har satt mig och min syster till världen!! De är jag dom evigt tacksam för!! =)
Ser att ni ska ut och resa! Vad mysigt!! Hoppas att ni får en härlig resa!!
Kram på dig och din fina familj =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback