Jobbig natt

Skönt att vara hemma och få fixa lite och bara ta det lungt. Skrev igår att det kändes som Ebe tyckte det var skönt att vara hemma.. hmm vet inte hur det var med den saken.. I natt sova han super oroligt vaknade säkert 5 gånger och ville ha mat, trött mamma som man är var inte omöjlig att bjuda på lite mat bara han sov :-) Jobbig natt men vi håller tummen för en bättre i natt!

Idag har vi fixat pass till Ebbe inför Tallinn resan, handlat mat för 740:- *suck*, städat *tråk* och nu sitter jag och lägger ut kläder för försäljning på tradera, hoppas på att få in någon krona för dem :-)

image235

Vi längtar efter Sanna och Eira nu så imorgon är det tvugna att träffa oss ;-) men först blir det nog promis (och lite shopping kanske) till stan med våran favvo Jessica!

Just ja nytt hus som vi är intresserade av nu.. mer info kommer om siså där en vecka då vi varit och tittat på det.

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh, ser ut som kläder jag skulle vilja fynda ju! ;-) Vad heter du på tradera?

Postat av: Ida-Marie

_tb_
är min sambos konto som jag "lånat" ;-)

2007-08-15 @ 22:12:39
URL: http://mimmpan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback