Pallas

Idag ska vi träffa lite polare till Ebbe och mig, blir en fika på Pallas. Är mammor jag kommit i kontakt med via familjeliv så det lär bli någon timme med massor med bebis-snack.

Sedan är det dax att få bort lite hår på huvudet, just nu är det bedrövligt ligger åt olika håll och ser hemskt ut. Blir endast klippning idag, ska boka ny tid när jag är där om ca 8 veckor och både färga och klippa då.

Ebbe sover sött sin morgon vila så jag ska pass apå att slänga mig i duschen.

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Sanna Jansson

Hallå hallå! Ses vi klockan ett imorgon?? Pussa Ebbe från oss :)

2007-08-22 @ 21:28:29
Postat av: Mikaela

Mamma hälsar att hon blir så glad när hon ser alla leenden :) Har visat mamma och katharina bilderna på ebbe och eira, de är så glada här. Många kramar på er!

2007-08-23 @ 13:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback