Vad jag skulle behöva:

- sova en hel natt!!!!!
- ork att städa här i lägenheten
- fot massage
- massor med godis
- städa min byrå och rensa bort lite kläder så jag får fylla på med nytt :-)
- ett spa besök


Jag är så himlans trött känner mig helt tom uppe i bollen vore helt underbart att få sova en hel natt, eller sex timmar i streck kan väl inte vara för mycket begärt?? Är tur det är världens underbaraste som väcker mig det är det som gör att man faktiskt orkar kliva upp på morgonen.

Lördag, alltså idag har jag:

- jobbat
- ätit lunch med Tomas, Ebbe, Jessica & Henrik på 1891 var *mums*
- ätit drakenglass ute på birsta, vi åkte ut bara för att äta glass :-)
- shoppat en ny jacka på HM
- shoppat en kokbok som heter Första & andra mosboken har tänk börja göra egen mat åt Ebbe och känner att jag behöver lite hjälp på traven.
- fått en present av mina två älsklings killar
- längtat till sängen

Dagen i bilder:
        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback