Arbetsintervju

Har under senaste månaden sökt en del jobb och igår ringde de från ett ställe och ville att jag skulle komma på intervju idag redan. handlar om tre tjänster ett fast och två vikariat, självklart är de det fasta jobbet som är intressant.

Just nu spelar Ebbe fotboll, jag försöker städa bland han grejer.. går sådär när han hela tiden vill dra ut just de grejer jag städar bland ;-) 

Planerat för dagen är alltså:
- Ebbe ska leka med Freja
- Jag ska på arbetsintervju
- T har sin första fotbollsträning

Kommentarer
Postat av: Matilda

Har du inte sökt på Västergatans förskola? De söker personal på Sebbes avdelning :)

2007-12-12 @ 09:29:16
Postat av: Sanna

Lycka till idag! Kul med alla fina foton :-)

2007-12-12 @ 10:49:35
Postat av: Johanna

Lycka till!

2007-12-12 @ 11:07:28
Postat av: Matilda

Vet inte om den legat ute, vet bara att Sebbes (eller min kanske man ska säga) favvo fröken ska sluta (igen...) till jul så det söker en ny:::
Lycka till med jobbletandet! Kram!

2007-12-12 @ 13:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback