Året 2007!

Året 2007 har varit helt underbart, jag har fått tillbringa varje dag hela året med våran hjälte vilket har varit helt otroligt fantastiskt. Det bästa året i mitt liv! Året har även varit fyllt av många mysiga, roliga och tokiga stunder med hela min familj och mina vänner som betyder otroligt mycket för mig. Funnit nya vänner och tyvärr tappat några gamla.. eller jag hoppas ni finns kvar där ute som mina vänner fast kontakten inte varit som den borde. Året har även innehållit sömnlösa nätter, har inte sovit en hel natt på hela året de närmaste var vid påsk då Ebbe sov sin enda hela natt under detta år. Många mysiga och trevliga fikastunder på stan och hemma hos varandra, sköna promenader, shopping på stan och i birsta, utflykter, babysim och mycket mycket mera.

2007 de år vi lärde känna våran Ebbe, de år vi fått vara med och se han växa och utvecklas till en liten pojke från en bebis. Här är ett urval av bilder från stunder som varit under året,

image468

     

  

image476

    

image481

   

image485

     

image492

     

image499

    

image505

    

image511

    

image517

Kommentarer
Postat av: Annika B

Åh, vilka fina bilder. Man blir ju lite rörd då man ser dem. Lycka till nu med allt med det nya huset. Jätteroligt för er. Kram.

2008-01-04 @ 14:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback