Ja hur gick det där??

Hemm igen, Ebbe har varit och lekt med Freja och Sussie medan jag vara på intervjun. Var förskolechefen och tre av de som jobbar på förskolan som vara med under intervjun. Tror det gick ganska bra fast jag var super nervös och pratade som bara den.. vet inte varför jag pratar så mycket när jag är nervös blir nästan så man trasslar in sig för man pratar så mycket ;-) Var en fin förskola som jag trivdes på, bara att vänta och se, hon skulle ringa i vilket fall.. *nervöst* Vore ju skönt med ett fast jobb!!

Status just nu: Ebbe sover och jag ska ta och städa lite, grejer överallt just nu.. *suck*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skönt att det är gjort nu också. Gick det bra för Ebbe utan dig?

2007-12-12 @ 17:55:26
Postat av: Ida-Marie

Hade gått bra för Ebbe, han känner ju Sussie och Freja ganska bra. De hade haft det mysigt och lekt en massor :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback