JULAFTON 2007

Jag sitter här och är så lycklig!!! Jag har en underbar familj, till familjen räknar jag in mina underbara killar T och Ebbe, mina föräldrar, min syster, mina svärföräldrar, min svägerska, min farmor, min farbror, min morbror och mina kusiner! Alla de som gjort min dag perfekt!!! okej hade kunnat varit ännu bättre om T hade varit frisk..

Ebbe har haft en tuff men rolig dag med allt folk, all mat och alla klappar. Han somnade lycklig vid 22 tiden, vi hörde honom ligga och skratta och prata innan han somnade, sådant värmer ens mor hjärta!

Har massor med härliga bilder jag gärna skulle dela med mig men det få bli bara ett litet urval.

image442
Ebbe har julmys med farfar, faster, pappa, farmor och mamma


Ebbes första möte med tomten. Ebbe och faster pussas. Här skålas det i glögg. Vårt underbara julbord. Snyggaste tomten i stan.

image448

Lycklig men trött! Älskar dig min prins!!!

Tack för en underbar dag!!

Jag just nu; trött och lycklig redo för sängen.

Kommentarer
Postat av: Sanna & Eira

Vilka härliga julfoton!Man blir glad när man ser er :-) Tack för alla fina julklappar!

2007-12-27 @ 15:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback