Julklappar

Igår gjorde jag en julklappas inventering här hemma i mina juklappspåsar där jag samlat sådan jag köpt under året för att ge bort i julklapp och presenter. Efter att ha titta igenom allt kan jag konstatera att jag misslyckats.. de saknas julklappar till pappa, farmor, farbror/gudfar, kusin, morbror och Mikaela. Blir nästa vecka jag få ta en sväng på stan eller birsta och åtgärda detta :-)

Blev en heldel julklappar, mysigt att slå in dem och göra dem fina. Ska nu ta och leta efter lapparna som jag ska märka dem med, vet att jag köpte på IKEA för några veckor sedan..


image399

Städa, inventera och mys är det som gäller fredag den 7/12-07 :-)

Kommentarer
Postat av: Angel

Är det pepparkakspapper från Lagerhaus?! :)

Postat av: Ida-Marie

japp pappret är shoppat på lagerhaus, såå söt! :-)

2007-12-07 @ 14:58:06
URL: http://mimmpan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback