Tiden flyger

Ja det är alltså dax för mig att börja jobba om mindre än en månad, känns helt galet att tiden gått så här fort. För ett år sedan gick jag höggravid och längtade efter pytteliten och trodde det skulle dröja ett bra tag till jag fick träffa honom, men så var han helt plötsligt här och förändrade hela våran värld :-) Och om två veckor fyller våran prins 1 år! Har flera gånger under året skrivit hur fort tiden går men det är för att jag gång på gång förundras över att den verkligen flyger iväg..

Efter intervjun idag har jag tänkt allt mer på hur mina dagar utan Ebbe kommer vara och jag får lite ont i magen när jag tänker på att han inte kommer vara med mig hela dagarna. Allt jag kommer att gå miste om , men det är ett steg som måste tas för både mig och Ebbe. Kommer bli massor med mys de här sista veckorna som bara jag och Ebbe är hemma tillsammans.

Lucia imorgon, vad ska ni göra? Blir det lucia i kyrkan, på dagis eller på teven kanske? Här blir det att titta på teven på morgonen sedan tänkte vi kanske göra ett fint luciatåg till J som behöver lite extra ljus och kärlek när hon är hängig ;-)

TIPS!
Tänkte tipsa om en bra film vi såg i helgen, Stardust en film helt i min smak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback