Flytta!?

ååååå jag är så himlans less på att det är saker överallt, snart kommer man inte in i lägenheten för det är fullt med grejer. Nu sitter jag och letar efter ny bostad, vill ha minst en trea, fast en fyra eller ett hus vore ju inte helt fel. Är lite trist att det ska vara himlans dyrt där man vill bo men det gäller väl att ha ögonen öppna så hittar man till slut vad man letar. Vill ju helst bo här i Granlo men det känns mycket att lägga ut kring 500 000:- på en trea, Bosvedjan eller Nacksta är det väl som har lite bättre priser men jag vet inte om jag vill bo där... ja annars är det hus som gäller och vart vill man bo då? Vi har funderat kring att flytta ut till Skedvik och bygga hus, ja vi får väl se vad som händer här orkar jag inte bo länge till då komme rjag bli galen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstår dig det är alltid jobbigt att flytta

Postat av: Helena

Har ni en tvåa nu? Vi har en trea och jag vill också flytta! Lika bra att ta en fyra på en gång annars kommer du säkert vilja flytta snart igen. ;)
Sen kan du kika på priserna här i Uppsala så känns det nog inte så dyrt hos dig ändå! ;) HAHA!!

2007-02-06 @ 10:29:29
URL: http://emblasmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback