Våran vecka

Nya vecka igen, hejhå vad fort det gå ;-) Denna vecka ska vi:

Måndag - Fixa klart dopinbjudan och skicka dem
Tisdag - Fika med Sanna och Eira. Shoppa en jacka till Ebbe på HM ;-)
Onsdag - BVC, promis och baka om jag hinner
Torsdag - Ev åka till Gävle
Fredag - Promis runt Sidsjön. Fixa till Tomas skötväska.. ja jag vet jag skulle gjort det förra veckan ;-)

Ebbe har fått allt tydligare dygnsrytm, sov och ättider. Han vaknar vid 8 då pratar vi lite i sängen innan vi kliver upp och byter blöja och sätter på kläder sedan sitter han och tittar på mig när jag äter frukost i sin babysitter. Somnar vid 11 och sover fram till 14 då är han vaken en liten stund men somnar snabbt om igen efter mat. Vaknar igen när Tomas kommer hem och är på solskenshumör. Sover en stund på kvällen mellan ca 18-20 sedan är han pigg och vaken hela vägen fram till tolv. Men stora delen av dagen går åt till att sova och sova kan han göra både här och där:
 
  

Firade farmor/anitas födelsedag igår så hela tjockasläkten var där, Ebbe trivdes han fick sova i massor med olika famnar och slapp ligga själv på hela dagen som han måste när han är hemma med sin hemska mamma som inte orkar sitta med honom i famnen hela dagen ;-) Är tur man får bli lite bortskämd ibland.

Ebbe hos farmor

Just ja mina två nya skor måste ni få se ju ;-)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Men vad stor han blivit:) Ser så mysigt ut. Tänk när Sebbe kunde somna var som helst. Nu är han lite mer bortskämd, kanske är mitt fel :) Ha ha.
Kram på er

2007-02-26 @ 15:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback