Första turen på stan

Idag har vi varit ute på vift hela dagen, först var vi på BVC för att kolla vikten. Han hade gått upp till 2905 gram vilket är 245 gram på en vecka så nu har man börjat växa på sig :-)

Efter BVC tog vi bussen med Anna-Mia in till stan för att shoppa lite, rean på polar och pyret hade startat så det det blev lite nya kläder till Ebbe. Sedan blev det nya kläder till mig från Gina - fyra olika klänningar/tunikor, behöver nu inga fler klänningar.. ;-) Vid nästa tur till stan ska jag se om jag kan hitta några nya byxor nu när magen är borta, de jag hade innan går på men känns trist att sätta på sig ;-)


Blev två fika svängar först fikade jag och Anna-Mia macka på på Åhlens samtidigt som Ebbe åt, perfekt att fika på Åhlens där finns plats att ha vagn och man kan gömma sig lite när man ska amma. Sedan träffade vi Josefin och tog en till fika inne på in: Ebbe fick super söta byxor, tröja och strumpor av henne, samt ett super fint kort!!

Kommentarer
Postat av: Tilda

Åh vilken vacker liten pojke ni har fått. Många Kramar till er!

2007-01-16 @ 17:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback