Nya kläder

Ååå vad skoj det är att få shoppa billigt, igår hade vi en hel eftermiddag på ikanohuset och på IKEA. Var massor med rea och tillochmed 75% på en del av butikerna, jag köpte tre klänningar perfekt att ha nu när jag ammar och skönt att slippa ha byxor som sitter åt. Sedan köpte jag ett långt linne, en tröja och en kofta allt gick på totalt 500:- känner mig mycket nöjd över mina inköp :-) Vi shoppad även lite nya saker till vår lägenhet inne på IKEA, behövdes nya små lampor som kan vara tända på nätterna så man slipper tända i taket när man ska upp och amma så två nya sådana. Sedan skulle vi ju även ha en ny matta till hallen men vi hittade ingen vi ville ha så det blir till att leta vidare.

Idag har mamma och farmor varit här på besök, vi har fikat en god toscakaka som farmor hade bakat och sedan har vi suttit alla tre och tittat på Ebbe hur duktig och stark han är ;-)

Ikväll kommer Sanna, Anna-Mia och Johan och hälsar på vi ska äta sushi och spela spel. Ska bli mysigt!

Skedar

Ojoj vilken stor kille, lika lång som två skedar ;-)

Kommentarer
Postat av: Helena

Oj vad mycket besök du får! Glöm inte att vila. ;)
Såå liten han är, sötnosen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback