Två veckor

Imorgon blir min prins två veckor, tiden går otroligt fort *hjälp* snart är han stor kille... ;-)

Idag har vi haft besök av Johanna från 14 tiden, trevligt att få besök och bara sitta och ta det lungt, prata om allt möjligt.. eller ja mest om bebismagar, bebisar och förlossningar. Ebbe fick ett mysigt nattlinne av Johanna och Jens som han nu ligger och myser i, passade perfekt och han skrek inte ens när jag drog det över huvudet ;-) Vid 18 kom resten av tjejerna, vi åt, pratade och fikade. De var kvar till 20.00 vilket kändes väldigt lagomt för då var jag trött, behövs inte mycket för att man ska bli trött nu om dagarna.

Igår gjorde vi vårat första försök att bada Ebbe, kan ju säga att det gick sådär... Han skrek så det gjorde så ont i både mor och far så det blev till att tvätta av honom med tvättlapp istället. Nästa gång ska vi se om vi kan bada i en balja istället för i handfatet tror det går lite lättare då. Nu kände han nog av att vi var osäkra på hur man gjorde och tyckte då det blev extra otäckt.. 

Här är prinsen nybadad och även några flera kort från veckan som gått:





Kommentarer
Postat av: Helena

Guu så söt han är!
Emblas första bad gick ungefär likadant. ;) Men hon har iofs aldrig gillat att bada hemma. Skriker fortfarande. Ha det bäst och pussa lillen från mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback