From here to eternity

För två år sedan på midsommarafton fölovande vi oss, var väldigt romantiskt, vi hade sovit i tält på natten. Jag vaknade av att Tomas kom in i tältet med blommor han hade plockat. Vi gick ner till vattnet och satt oss längst ut på piren, byte ringar och kysstes. Enklet fast dock sååå romantiskt.. Ja alltså i år har vi alltså varit fölovande i två år men ännu inga klockor ringa för giftemål ;-) för att skjuta upp giftemålet ännu något år så fick jag denna midsommar en ny ring av T och Ebbe. En Eva Attling ring med texten FROM HERE TO ETERNITY, den sitter nu på min tumme och varje gång jag tittar på den tänker jag lite extra på mina underbara killar!! ÄLSKAR er överallt!!!


   


Midsommar helgen har varit toppen, vi har haft mys, fest, skoj och lek hela helgen. Stugan var full med skratt, prat och ja folk ;-) Är ju underbart att man har så många nära och kära i våran närhet!


image172

Kommentarer
Postat av: Helena

Guuu så gulligt!! *avis på din romantiske man* ;-)

Postat av: Maria

Hej vännen!!
Vilken härlig midsommar ni verkar ha haft!!
Åh vilka killar du har som ger dig så vackra och betydelsefulla presenter =) Men det är klart att du är värd det!!
Vad händer för er i sommar då?
Jag går nu och längtar efter semestern. Bara 1½ vecka kvar nu, men det är så lugnt på jobbet nu med lite barn och så är vi ute så mycket, så det känns nästan som ledighet =) Skönt det när det är så stressigt och full fart annars under året.
Ha en underbar sommar med din fina familj!!
Kramar, Maria

2007-06-26 @ 23:23:16
URL: http://misan80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback