Lungt och skönt?

Att vara mamma-ledig är allt annat än lungt och skönt! Känns som jag stressat hit och dit de senaste veckorna knappt hunnit med att ta hand om mig själv... Tror jag måste boka in ett spabesök, biobesök eller kanske en krogrunda ;-) Nästa vecka blir lugn, blir nere i stugan och myser hela veckan ska bli otroligt skönt - ingen dator, ingen telefon inga måsten.

Haft fullt upp idag varit på en lunch med mitt förra jobb, varit in och jobbat två timmar på mitt extrajobb, varit på me&I-party och haft Petter på besök.

När jag kom hem från me&I partyt var Ebbe super busig, han blir bara busigare och busigare för varje dag *hjälp* kommer få det jobbigt när han börjar ta sig runt ;-)

image166



Kommentarer
Postat av: Matilda

Vilken fin bild på hela familjen :)

2007-06-14 @ 15:07:19
Postat av: Johanna

Vilken fin bild! Ha det så skönt i stugan och trevlig midsommar!

2007-06-14 @ 19:50:36
Postat av: Maria N

Hej tjejen!!
Åh vilken fin bild på hela familjen. Ebbe växer så det knakar =) Men vilka blå ögon han har... de kan bli farliga i framtiden *ha ha*
Hoppas allt är bra med dig. Njuter av dagarna hemma med Ebbe förstår jag. Skönt nu när sommaren är här, eller snart... vet inte vad vädergudarna vill =)
Har jag också skaffat blogg och det är bara att kika in om du vill.
Kram på dig och trevlig midsommar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback