3 månader

ojojoj tiden går tok fort våran hjälte blir 3 månader idag. Är så häftigt att följa honom varje dag och se hur han för varje dag lär sig mer och mer och hur hans personlighet syns allt mer. Igår låg han på sängen i nästan en timme och pratade, skrattade, tittade på sina händer (som är MYCKET intressanta), sparkade och drog mig i håret. Är så lycklig att fått ett sådant underverk att jag nästan kan gråta när jag ser honom le.

  

image125

ja ni ser vad mycket som händer på 3 månader från liten bebis till stor pojke,ja eller stor bebis pojke kanske ;-)

Kommentarer
Postat av: Anna-Mia

och tänk att jag får vara moster till dn underbaraste lilla krabaten!!! :)

2007-03-30 @ 10:21:53
Postat av: Matilda

Hej.
Vad rund o go han är:) Sån fin liten kille.
Sebbe har troligen fått vattkoppor :/ Inge kul, men sånt är livet på dagis ;) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback