Kläder i massor..

.. har både jag och Ebbe ;-) Tror att Ebbe snart har mer än mig, är tur de tar sån liten plats. Här är fynden från Polarn och pyret samt de fina kläderna jag köpte på Lindex som är från både Ebbes farmor och mig och Tomas (lämnade tillbaka två bodies han fick av sin farmor och köpte de här istället, men fick lägga till lite pengar så han skulle få allt fina jag hittade ;-) )


 Polarn och pyret fynden 50:- plagget


Lindex


HM

Även Ebbes jacka från HM som jag köpte förra veckan ser ni här, den är sååå snygg han kommer bli en riktig snygging i den!

Ja och så var det min garderob den kan aldrig få för mycket kläder, finns såå mycket snyggt som jag skulle vilja ha, synd pengarna tar slut om jag skulle handla allt jag ville ha ;-)  Varför är det alltdi så att man hittar massor med snyggt när man har lite pengar och inget alls när man har pengar?? Nu sparar jag mina pengar för att kunna shoppa i Stockholm när vi är där i helgen *längtar*

Har du tråkigt? http://www.beseechfanclub.com/bored/ kanske några tips vad du kan göra åt saken?! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback