Nya möbler

vill ja ha! ja eller jag vill ha ett hus först och i mitt hus vill jag ha nya möbler ;-)

I första hand ska jag/vi köpa ny köksmöbel, vill ha i stil med myran fast eftersom jag inte har massor med pengar blir de en billigare kopia av dem i liknande form. Stolarna ska vara svart och till vill jag ha en vitt ovalt bord. Till detta vill Ebbe ha en brio matstol, den oranga är tuff men jag tror en svart skulle passa bäst.
http://www.brio.se


Myran - formgivare Arne Jacobsen 1952

Ja jag sitter och drömmer jag om hus och hur det ska se ut, men en vacker dag slår det nog in fast då kanske jag hittat något nytt snygg att ha i köket.

Kommentarer
Postat av: annamia

tuff barnstol!! :) kostar den då?

2007-03-08 @ 13:17:19
Postat av: Ida-Marie

3000:- han vill ha av moster!!!

2007-03-08 @ 18:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback