Solskenspojke

Igår var det HELdag i birsta, var trevligt att lungt få gå i affärer, äta lunch ännu mer affärer och fika ;-) Jag köpte lite små saker inne på IKEA till Ebbe. Ebbe låg vaken i vagnen under flera timmar och tittade på sin tummen mobil. Middag på MAX onyttig toch gott!


 
Ebbe och Freja på IKEA


Igår var Ebbe glad igen efter förkyldningen och två dagars skrikande, sååå skönt att få tillbaka sin solskenspojke!! Är häftigt för han har blivit större och lärt sig massor med saker som bara över en natt. Han kan helt plötsligt:

- vrida huvudet helt utan problem när han ligger ner
- gör bubblor med salivet i munnen
- drar upp rumpan och benen när jag lägger honom på skötbordet
- pratar med sina leksaker, bästa kompisen är ett bi på mobilen vid skötbordet :-)
- blir glad, skrattar och pratar med oss när vi sitter med honom


ååå han är så underbar att jag blir tokig!!!!


image98

Tio veckor blir Ebbe i morgon, då passar vi på att åka till Stockholm där ska shoppas, mysas på hotellet, äta gott, se Jerka (Ring side) och shoppas lite till ;-) Tittat igenom Ebbes 62 garderob idag ojoj vad mycket kläder han har så vi får satasa på att köpa 68 och 74 istället .. ska nog koll aupp vad vi har för kläder i de storlekarna också så jag vet vad han kan behöva.. Här är Ebbes outfit för dagen:


Kommentarer
Postat av: Helena

Åh han är såå söt!! =)
Visst är det skoj med barnkläder? Jag är helt galen..det går lixom inte att sluta handla fast det knappt går att få ner allt i lådorna. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback