Sista April

Efter två svängar med mycket hög feber, massor med hosta och snor börjar jag bli frisk, tyvärr verkar det då som att Ebbe börjar bli förkyld. Hoppas det är kort varigt och att han inte få feber och bli riktigt dålig. Blir ännu en vecka då vi får hålla oss för oss själv, eller vi tvingar moster Anna-Mia att vara med oss :-)

I helgen har vi varit i stugan för första gången för i år, såå härligt att komma ner till sista april, vårstäda stugan, grilla och bara mysa. Ebbe verkade inte ha något emot att vara där nere, han sova så bra så i sin resesäng, är konstigt att han sover bättre i den än i sin egna säng hemma...

Igår gick vi långpromis i skogen lite över en mil, super skönt att få andas in havs- och skogsluft på en stärkande promenad :-) Ebbe sov skönt på sin pappas mage i Babybjörnen hela vägen.

image142

Idag ska vi på BVC sedan vet jag inte vad vi ska göra, en långpromis kanske eller Ikea (vad säger du A-M?). Imorgon är det dax för husvisning av huset vi vill bo i, håll tummen för att det går vägen och vi får det. Vore inge skoj om de drar iväg och blir super dyrt nu när vi äntligen funnit "vårat" hus :-)

Kommentarer
Postat av: AnnaMia

ikea blir det :)

2007-05-02 @ 10:11:36
Postat av: Helena

Åh, har ni hittat ett hus nu?! Länk? LYCKA TILL!!

Verkar såå mysigt i stugan! =) Var ligger den? Är det eran egen? KRAM

Postat av: Ida-Marie

helena - är mamma och hennes brors stuga men jag har tänk ta över den en vacker dag så den är som min ;-) Länk kommer :-)

2007-05-03 @ 09:45:14
URL: http://mimmpan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback