Dröm

Nu är både Ebbes moster och faster i Asien, jag hoppas verkligen de har det underbart och njuter av varje sekund! Jag hoppas på att i framtiden för göra en liknande resa, fast annorlunda eftersom det är ett barn med.. *drömmer*

Ebbe har nu sovit i 1 1/2 timme sååå skönt för han är otroligt mammig nu, han nyper mig om han inte få rkomma upp i knäet och lägger sig vid mina fötter och skriker. hmm när man talar om trollen nu vaknade han.

Vi ska fix aoss iordning och gå in till stan för att möta pappa och farmor för en fika.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hejhopp! Hoppas ni haft en bra dag... spännande med annonsen på blocket! Snart så lossnar det och telefonen ringer nonstop :-) GODNATT !

2007-11-07 @ 21:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback