Skor

Ja jag har massor med skor! men... jag har två finstövlar, ett par som är vardags men som jag inte vill ha när det är lite slaskigt ute för då blir det fula, har två par vinterstövlar/skor som är varma och sköna.. men mina vardagsskor som jag använder typ jämt när de är tråkväder ute har nu börjat sjunga på sista versen, alltså dax för ny. Har titta på ett par från vagbond men när jag provade dem igår var de inte lika fina som jag tänkt mig. Hittade istället två par andra skor, båda för dyra för min budget just nu.  Få se om jag väntar och se om de kommer på rea i mellandagarna och hoppas på att mina skor håller fram till dess, elle rom de finns lite pengar kvar när månaden är slut till ett par.. för jag behöver ju bara ett par :-)

Kommentarer
Postat av: Maria

Men vad gullig du är vännen!! Tack så mycket för orden du skrev i min blogg =)
Kram på dig och din fina familj!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback