10 månader

Nu är Ebbe 10 månader som varje månad så säger jag åååå vad tiden går fort ojoj vad fort han växer. Vi firade 10 månadersdagen med babysim, birsta och att jag och T städa källaren och Ebbe vara med sin farmor och farfar på kvällen. Källaren var ibehov av städning så vi kan ställa ner elite nya grejer där tills vi ska ha vising av lägenheten.

Med vintertid är ju Ebbes tider lite andra nu vaknar han inte längre 8 utan senast 7 och somnar om nu vid 8.30, men jag ska se om jag hinner fixa mig iordning innan han vaknar.

Idag ska vi:
- Erikshjälpen med massa saker vi städade ur källaren igår.
- Stan med Sussie, Freja, Zara, Jennie och Jannice
- Fika med Lina
- Skriva papprena på huset
- Fortsätta städningen här hemma

image353
Ute på promis i köket

Kommentarer
Postat av: Sanna & Eira

Vilken duktig kille och vilket fint hus ! Hoppas ni har det bra :-) Jag slog en pling nyss men det var upptaget. Vi ska nog till Birsta idag och titta på Linn när hon jobbar... Vill ni ses nåt i slutet av veckan?? KRAM KRAM

2007-10-30 @ 09:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback