9 månader

ja det går SÅÅÅ fort Ebbe har blivit 9 månader bara tre månader kvar till 1 år vilket känns helt overkligt att min pyttis snart blir 1 år.. Jaja det är ju tre månader kvar innan dess ska både moster och faster dra till Thailand och vara där i många veckor, jag ska på moneybrother & Ladys night, T ska se kent nere i Stockholm, vi ska åka en helg upp till fjällen, Ebbe ska lära sig gå ;-) och kanske få en tand innan ett års dagen också? Ja vi hoppas på tre underbara månader med mycket mys och skoj. Dett abetyder ju även att det är tre månader kvar tills det är tänkt att jag ska börja jobba..


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det gick faktiskt bra att jobba, jag trodde att jag skulle ha svårt att koncentrera mig och tänka på Axel hela tiden, men det gick bra att koppla bort. Visst tänkte jag på honom, men inte HELA tiden :-)

2007-10-01 @ 20:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback