Oj nu går det undan

Nu på kvällen var morfar (pappa) här på besök, när jag diskade och morfar satt på golvet och lekte med Ebbe gick han helt plötsligt flera steg. Känner redan hur jag är helt slut bara i tanken på hur mycket jag kommer att behöva jaga honom nu. Underbart med utveckling, det är verkligen något fantastiskt att se barn växa och utvecklas.

Rekord (på senaste veckorna) när jag la E ikväll, han har senaste veckorna skrikit och blivit super arg och ledsen. men ikväll fick han gröt av morfar, efter vi hade sagt hejdå till morfar gick vi och byte blöja, la E i sängen, jag läste en bok för honom, sjung en sång och sedan fick han komma upp i famnen och då somnade han nästan genast. Försöker jobba stenhårt med rutinerna nu, men vi tar det lite stegvis målet är att han ska somna själv i sängen efter jag eller T har läst och sjungit nattvisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback