OJ!

hmm eller hjälp eller jippi eller nej... ???!!! Vi har ledande bud nu och inget bud har kommit in sedan förmiddagen, tänk om vi faktiskt äntligen har hittat ett hus att flytta till... hjälp... om vi får det kommer banken att typ äga oss... *hjälp* Fast ååå vad skönt att få flytta till större. Är konstig när man verkligen inte vill att någon mer ska lägga ett bud samtidigt som man är så rädd för att låna pengar att man hoppas att det kommer in ett högre bud... Nä nu håller vi en tumme för att vi får det!!! :-)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tack =) Håller min tumme att ni får huset! Visst får man ont i magen av att låna, men gud vad jag längtar tills jag får flytta till ett hus också...

Postat av: Maria

Åh vad spännande tjejen!!
Håller tummarna för er!! Vart är det någonstans?
Kram och trevlig helg!!!
Maria

2007-10-19 @ 17:48:25
URL: http://misan80.blogg.se
Postat av: Johanna

Åh, vad spännande! Och otäckt... :-)Hoppas, hoppas!! Kram

2007-10-19 @ 22:03:02
Postat av: Caroline

Hallonballon!! Vad spännande med ett HUUUS!! Gud vad vuxen du börjar bli mamma-mimmi :) Ligger huset ute på någon hemsida så man kan spana in det? *Nyfiken* Pussa på Ebbe från Malva & mig

2007-10-20 @ 12:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback