Snor i massor

Efter att E somnat igår vaknade han efter en timme och fick knappt någon luft in och ut genom näsan, hua han hade blivit förkyld. Sen sov han fram till 23 men då var det för mycket snor att han inte kunde äta, inte andas genom näsan och han kundet inte sova. Skrek och skrek tillslut tog jag fram en bok och läste för honom, han blev lugnare. Lekte lite med boken och var vid gott humör, drog lite i pappas näsa ;-) (han sov, tror inte han vaknade av att bli dragen i näsan heller) Ja efter en jobbig natt har nu E somnat jag har fixat mig iordning. Tänkt jag skulle gå lite saker gjorda här hemma nu när vi ändå inte kan gå på kyrkis pga en alltför förkyld Ebbe. Vi ska även se om syster/moster har lust att vara med oss på en promis.

Nä ska passa på att fixa lite innan Ebbe vaknar.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Stackars Ebbe! Om de kunde förstå att näsdroppar och snorsug är för deras eget bästa...

2007-10-02 @ 12:02:46
Postat av: Ida-Marie

ja vad mycket lättare det skulle vara för alla då


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback