MAT

En kväll/natt åt E välling sedan har han totalt vägrat och bara skrikit tills jag ammar honom... *suck* Att trappa ner på amningen är svårare än jag trodde det skulle vara. Men jag ska också vara glad för han har börja ätit duktigare på dagen av maten.

7.00 Amma
9.00 Gröt
12.00 Amma + frukt
15.00 Amma
17.00 Pure
19.00 Gröt el. Amma beror på vem som är hemma.. svårt för T att amma ju ;-)

Detta är hur de sett ut denna vecka men vi jobbar mot inför nästa vecka:

7.00 Amma
9.00 Gröt
12.00 Lunch
15.00 Amma
17.00 Pure
19.00 Välling

Att amma när de är andra runt omkring oss är ingen höjdare, då vill Ebbe ha koll på allt som händer samtidigt som han äter vilket leder till att jag blir helt blöt :-(  Målet är alltså att jag ska amma morgon, kväll och natt om det behövs. Har tänkt att amma morgon och kväll ett tag till.. hur länge vet jag inte men jag känne ringen stress att sluta helt nu när han börjat äta ordentligt av annan mat.

image307

Här jobbade vi hårt med att börja amma och nu snart 9 månader sedan jobbar vi hårt med att trappa ne rpå amningen. ojoj vad tiden går fort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback