ja då var vi sjuka IGEN

Inte riktigt läge att vara sjuk men det är väl såklart då man blir sjuk!? Ebbe har fått feber och är snuvig.. tror febern beror på att det är flera tänder på gång. Jag är helt slut i kroppen, ont i magen och mår illa... ja något magsjukeliknande MEN vi ska bli friska FORT för på lördag ska vi träffa Sanna och Eira *längtar*

Imorgon kl 10 ska det skrivas papper på lägenheten, ja vi vågar såklart inte tro för mycket på detta men nu är det nära.. Blir alltså ev firande med god mat imorgon och till helgen blir det mys bara jag och Tomas... ja det blir även flytt för den 1/5 ska de flytta in och eftersom vi är uppbokade helgena efter denna är det denna helg som gäller, men dte är mest bara möbler och städningen kvar.

Idag har jag även fått ett samtal från kyrkan där jag sökte två tjänster och blev kallad till intervju för ena av tjänstena :-) känns ju super att bli en av de fyra som får komma på intervju utav många (tydligen många sökande enligt Eva på kyrkis)

image595
Våran trötta Älskling

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har också varit lite magsjuk igår och idag... Blä!

2008-04-14 @ 21:19:33
Postat av: annamia

men det är dåligt att vara sjuk :(..
Lycka tilll med lägenhetspappers skrivandet :) Äntligen får ni den ur världen!

Nu fick jag ett sms av dig, nu är den såld :D hihi.
kan hjälpa er flytta på söndag om ni behöver mig!
P&K


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback