VÅR

Flytten gick snabbt och smidigt 8-12 på lördag och 9-13.30 på söndag, efter det vara alla möbler ute och hela lägenheten städad såååå OTROLIGT SKÖNT!!! Snart har vi även skrivit över lägenheten och kan helt tänka och koncetrera oss på huset.

Genast när allt kommit till huset kom vi på nya tankar att riva väggar .. oj ännu mer att göra ;-) men sovrummet är ju mini och vi behöver ju inte alla dessa rum blir ju bara förråd lika bra att slänga, sälja och skänka och istället få ett större sovrum.

Jag hara jobbat ett litet lagomt pass från 6.15 - 18 idag TRÖTT medan jag jobbade med andras barn var mina två älsklingar ute och njöt av våren med grannar och vänner. Jag längtar verkligen hem och vill vara med då jag pratar med Tomas och han säger att de har det super mysigt och varit ute i slen hela dagen, samt att Ebbe varit p toppen humör hela dagen ååå vad jag längtar till vi ska vara hemma tillsammans hela familjen 6/6 LÄNGTAR!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja visst blir man avis när man hör hur härligt våra grabbar har det. Ute i det vackra vädret hela dagarna och bara myser. Usch för tråkiga kontorslokaler. Vi kanske borde börja tänka på en till, eller vad säger du?? hihi ;-)

2008-04-22 @ 22:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback