Dagis-pojke

ja nu är min bebis stor ;-) Imorse påväg till dagis stod Ebbe på bron med sin ryggsäck på ryggen och jag insåg plötsligt vilken stor kille vi har.. han är verkligen ingen bebis längre... känns lite sorgligt men samtidigt spännande och roligt.

Första dagen på dagis gick väl bra... lite krångel vid lunchen men det ordnar nog sig när alla föräldrar försvinner till sina jobb om några dagar. redan imorgon får de som vill prova att sova efter lunchen. Fröknarna känns bra och jag känne rmig lugn att lämna min guldklimp till dem.

Ja dåligt med foton blir det då jag inte hinner med att ladda in och fixa med fotona, kan ju inte göra det här på denna dator men ni kan ju ta en titt på bild-bloggen där kommer den in några kort då och då :-)

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag kan inte kommentera i din bildblogg... Kan du inte ändra inställningarna?

Det jag ville skriva var att Embla också alltid bjuder på korv och glass! =) Och tårta. Ha ha!

Postat av: Johanna

Vad kul att det känns bra med dagis! Och, ja, de är rätt stora våra barn nu!

2008-08-07 @ 16:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback