1! Julklapp kvar att inhandla...

ja eller det är en jag inte vet vad jag ska köpa till :-( Resten har jag inhandlat, trodde inte jag skulle hinna få klar alla klappar.. fast det är inte många klappar i år. Vi har köpt en julklapp till Ebbe som han såg nu på fm, jag sa att det är mammas då tittar han på mig och säger - Låna mamma  ja man vill ju inte annat än he han den genast och nu men jag skynda att ställa undan den bättre och är ganska säker på att han kommer bli glad över den på julafton.

Både jag och Tomas har ledigt över hela julen och nyåret, börjar jobba först den 8/1-09 UNDERBART! Men vi har en del att stå i under våran ledighet.. vi ska:

22/12 Ha Alfred och Ebba med familjer på middag
23/12 Mys med Sanna, Eira, Mikaela och kanske Nina kommer förbi också??
24/12 Ska vi fira jul här hemma, tror vi blir 13 stycken ska bli super mysigt!
28/12 Får vi besök av Tintin och Cleo med sina föräldrar
29/12 EBBE 2 ÅR!! KALAS!
31/12 Nyårsfest
4/1 ev fika besök av vänner med deras små

Är härligt när man bara ha massor med roliga och mysiga grejer inbokade :-)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Kom ihåg att GRATTA Tomas på namnsadagen idag ;)

2008-12-21 @ 18:58:46
Postat av: annamia

är man bjuden på nyårsfesten eller? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback