MAMMA 50 ÅR

Min mamma fyller 50 år idag och tyvärr kan vi inte vara hos henne :-( Hon är i Västerås hos sin bror och de satt där nu, åt god middag och hon hade alla sin nära vänner runt sig... bara vi som saknades .. mmm *snyft* jag saknar min mamma... önskar just nu sååå mycket att jag var där hos henne.. MEN på lördag kommer hon hem och då ska vi fira henne!

Anna-Mia är påväg till mig nu så vi ska planera lite inför lördag.

Imorgon kommer NINA!!!!

Jag ska snart bli moster.. A-M skrev på sin blogg om 5 eller 10 veckor OJOJ snart ju :-)



GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA MAMMA & MORMOR!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad blev det för present till mamma?

2008-12-16 @ 06:43:38
Postat av: Ida-Marie

presentkort på zanz spa

2008-12-16 @ 21:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback