öron ont :-(

Första terminen på förskolan för Ebbe kan man sammanfatta med förkyld, magsjuka, ont i öronen, hosta, feber ja och sedan har han säkert varit pigg och helt frisk i två veckor .. Hoppas på lite mindre sjukdom till våren.

Ja kan väl inte säja att jag själv varit så mycket friskare.. hosta, feber, magsjuka fast jag har varit frisk ganska mycket också ;-)

Toma shar idag varit och fixat julkort.. bättre sent än aldrig!? Förstår inte vart tiden tagit vägen.. att det är julafton om en vecka känns konstigt, har ju inte hunnit med nästan något av det jag skulle vilja ha gjort innan jul.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej mimmi o tack för senast! Mysigt att träffa er allihopa (man känner sig hedrad att släkten och VI var bjudna) ;)



Förstår om det är mycket så här innan jul men er inbjudan är stående och ni är välkommen på lite fika + inspektion när ni vill, bara att höra av sig! :)



Sköt om er så länge!



Puss o kram

2008-12-18 @ 12:15:07
Postat av: a-m

stackars ebbot.. :(

Postat av: Johanna

Usch, inte kul. Hoppas det går över fort. Kramar!

2008-12-18 @ 19:54:59
URL: http://dolk.blogg.se/
Postat av: Matilda

Usch va jobbigt :( Vi hade precis samma problem förra året med Sebbe, det var sjukdom på sjukdom, och allra helst magsjuka :/ Dessutom åkte jag på alla sjukdomar oxå, 6 magsjukor på 6 månader.¨

Men nu i år så har Sebbis endast varit sjuk 3 ggr så de blir iaf härdade :]

2008-12-19 @ 14:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback